donderdag 17 april 2014

INKTVISJES


 gehaakt plus gebreid 
 
Hebben jullie al over deze inktvisjes voor prematuur baby's gehoord !? De baby's schijnen veel baat te hebben bij deze inktvisjes. Toen ik er voor het eerst over hoorde was ik nogal sceptisch, voornamelijk aangaande de hygiene. Maar zoals ik had kunnen verwachten is daar zéker aan gedacht en zijn er allerlei regels waar je je aan moet houden.
Op de sites is allerlei info terug te vinden hierover, ook de patronen om te haken maar ook om te breien.





hier allerlei voorbeelden...

3 opmerkingen:

  1. ja leuk zijn ze he en dan helemaal geweldig die foto's met die ieniemini's met zo'n lekker knuffeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze zó leuk. Ik zal eens even gaan neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van mijn zijn als al verstuurd

    Fijne paasdagen groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen