dinsdag 26 februari 2013

NIEUW-S-(tjes)

Ja ik blijf dit leuk vinden, de hand/pols warmertjes. Maar deze keer niet voor mij zelf want ik heb er meer dan genoeg.........

Foto: Een preview van een preview: deze polswarmers zijn nog niet af maar o zo leuk! Handgebreid door marian'ne m.
Vanavond op de website een deel van de collectie online!
                                                                           Gebreid met Big fabel op pen 4,5 .


Op ons brei-café is een brei-meisje (ze is de jongste ;-)) die heel creatief is. Ze werkt o.a. ook met lapjes en in veel werk van haar herken ik mijn eigen spulletjes die ik voorheen ook maakte. Heel leuk en inspirerend om te zien en voor mij nog extra omdat ook een jong(er) e zo heerlijk bezig kan zijn.

Nu heeft zij een web winkeltje geopend en is zo lief om mij als gast aan haar site toe te voegen om er mijn eigen gemaakte spulletjes aan te bieden.  Om mijn voorraad dus wat aan te vullen een paar leuke arm/pols warmers op de pen gezet. pssst ze zijn ondertussen al AF !!

Gaan jullie ook even bij haar kijken .....
http://www.saaronline.nl/


Ajoursjaal-paars  Driehoekige-omslagdoek  Gebreide-polswarmers-gebroken-wit  Matroesjkas

BLOGLIJST (<= klik) -
er worden nog steeds namen aan de lijst toegevoegd.

Ben ik vergeten je naam toe te voegen of wil je ook op de lijst staan, geef het dan hier nog even door



5 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n cretief brei meisje, ze heeft er een mooie site van gemaakt! Zag je sokjes van de week ook in Driebergen ze zijn zo LIEF. Fijne dag Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk als er ook zullke jongere breimeisjes zijn. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een creatieve meid die Saar!! Ik snap dat je helemaal trots bent om op haar site te mogen staan! Heerlijk dat ook jonge meiden het zo leuk vinden om te handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen