vrijdag 3 september 2021

Border 2

Nee border 1 is af, nog afwerken en een plek vinden om 'm op te blocken. Hij is nu 1 meter bij 1 meter.

Even een snelle 'hang' foto, hij is echt vierkant hoor. 

2e bloem heeft 't gered in mijn border, er werd gelijk goed gebruik van gemaakt .  

Er is een nieuw boek uit bij Hobbywool met Letse patronen. Weet nog niet wat er in staat maar de eerdere boeken waren ook erg leuk. daar maakte ik bv deze wanten uit. 

Dit jaar geen beurzen voor mij dus mag ik af en toe een nieuw wolletje kopen. 

Ik vond nu dit mooie garen, ik had al een tijdje geleden een leuk patroon gekocht bij de noorse ontwerpster 'A Crafters tale' op Ravelry, IG en Youtube en ik zocht daar nog passend garen bij. 

Het worden weer een paar mooie dagen en weer/nog kan ik lekker in mijn tuintje zitten breien. 

(((Nog even lekker van genieten))) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten