vrijdag 6 maart 2020

Greta

Eindelijk dit paar ook duimen kunnen geven.


Waarom ik steeds foutjes maakte bij deze wanten weet ik niet want het is een prachtig gratis ontwerp van Jennypenny74, Greta mittens.


Ik heb het patroon van de duimen gespiegeld, kwestie van het patroon papier op zijn kop leggen en heb de binnenkanten een streeppatroon gegeven .


Wol; Tinesshop (instagram) op naald 2.5 mm. Op mijn rondje tijdens het uitlaten van de honden heb ik wat lente bloemen geplukt voor op de foto.


Eeehm ... ben bang dat er wel af en toe een pootje omhoog ging bij al die bloemen !;))))


Nu alleen de grijze nog duimen geven. Is weer een mooi stapeltje geworden. 

1 opmerking:

  1. Je bent een kunstenares in het breien van de mooiste wanten die ik ooit gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen