zaterdag 28 april 2018

duimen

Vandaag de duimen inzet dag.




 Die wil ik altijd op een rustig moment opzetten.



 Ondertussen mijn populaire podcast kijken en babysitten op onze roemenen.



In het atelier van mijn dochter van Postfabriek.nl , wat zeer riskant is want de inktspetters vliegen hier letterlijk in het rond.

Ze gaan er al weer leuk uitzien. Ondertussen komt mijn pakketje met nieuwe (vakantie aan zee in mei) voorraad er al weer aan.


En ook het boek ligt klaar voor de volgende keuze. Lekker doorbreien dus MM.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig! Maar ik hoop dat je ze nog heel lang in de kast kunt laten liggen hahaha. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, oh, wat zijn ze weer mooi.... Je kunt heerlijk werken, terwijl de Fruity Knitters aan het woord zijn. Altijd interessant! Geniet van het plannen maken voor je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend patroon! Je volgende hebben vast iets te maken met het strand voor in je vakantie, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen