dinsdag 3 oktober 2017

mittens boek

Dit leuke boek kunnen kopen. De ontwerpster heeft zulke vrolijke patronen gemaakt.


Een deel fantasie een deel met traditionele elementen.
Bij alle patronen een leuk verhaaltje over wat haar inspireerde.



Mooi duidelijk boek met goede uitleg, mooie werktekeningen en prachtige kleuren foto's.



Ik kon met breivriendin mee naar de lekkere winkel " de vlotte Knot",
Deze winkel verkoopt tegenwoordig alle kleuren van het Rauma finullgarn garen wat heel fijn is om wanten van te breien. Deze maand heeft ze het in de aanbieding. Ook ik kon mijn voorraad aanvullen met een paar fijne kleurtjes.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boek met mooie wanten!
    Ben benieuwd wat je volgende project wordt en in welke kleuren......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je snapt het al: die gaat op mijn verlanglijstje. Ik wil heel graag een goede wantenbreister worden maar je snapt dat als ik nu weer op de blogjes ga hangen dat niet opschiet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een mooie winkel, in welke plaats is de vlotte knot?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schellingwouderdijk 251, 1023 NG Amsterdam

      Het is buiten de stad om.

      Verwijderen
    2. Haa Miriam, het is lastig een link te plaatsen, wanneer je googled op de vlotte knot vind je meer gegevens.

      Verwijderen