dinsdag 31 oktober 2017

bhoohooo

Boohoo, ik heb een grote fout gemaakt ....!??


Suf zeg !!!

6 opmerkingen:

  1. Even goed kijken: het gaat om de linkerwant, daar zit rechts een zwarte streep omhoog.... Heb ik dat goed gezien?
    Vervelend, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, wat een pech he? Wordt wel mooi hoor, ik vind het al moeilijk genoeg om sokken/wanten te breien met een draadje, laat staan met 2, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei! Twee linkerhanden heb jij zeker niet! Mijn eerste paar wanten waren de eekhoornwanten en daar stond met grote letters op het patroon let op: brei een linker - en een rechterkant. Misschien gewoon zo laten en het volgende stel met dezelfde wol breien maar dan alleen rechterwanten? Ik voel echt met je mee. Ik zou dat ook kunnen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk genoeg wol om nog twee andere te breien, heb je gewoon 2 paar ! Één paar wil ik dan van je kopen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O echt,

      had idd besloten er vier te breien.
      Zijn té leuk.
      Nu mijn best gaan doen !;))

      Verwijderen