maandag 4 november 2013

Noorwegen

Via deze link blijf ik kijken naar de beelden van de 12 uur durende uitzending van het brei record, heb alles wel 6 keer gezien denk ik. Ondertussen spreek ik vloeiend Noors, hoor steeds het woord "strikkeskole" door mijn hoofd. Droom van Rolf... eeeehm ik bedoel WOL en wil alleen maar strikke strikke strikke aan minstens 1000 votter !!!!;-))

Meer dan 50 items, uuuuuuren kijkplezier.



http://tv.nrk.no/program/dvnr30004013/nasjonal-strikkekveld#del=2&t=1h9m37s



Nasjonal strikkekveld

6 opmerkingen:

  1. Blijf maar lekker volgen en kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Garn, garn garn! Ik ben verliefd op de plaids van de strikkende nordmann.
    En wat een knus huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, ik kon er ook geen genoeg van krijgen. Die 100 wanten vond ik ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha MM! Gisteravond nog aan je gedacht.... bij Tussen Kunst en Kitsch kwam een leuke chatelaine voorbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haa Ine, ja zag het net te laat vanmiddag, net het staartje. Wel leuk he !!

    BeantwoordenVerwijderen