woensdag 29 mei 2013

H E E R L I J K (heden)

Op Fb allang bekend maar toch ook hier melden . Afgelopen weekend weer heerlijk aan de zee uitgewaaid. Letterlijk want het waaide best wel stevig maar dan is de zee op z'n mooist vind ik. En we hebben al ervaring dus weten ons er op te kleden. Wanneer dan ook nog eens de zon schijnt krijg je een schitterend kleuren spel. En als cadeautje kregen we 2 avonden een prachtige zonsondergang te zien. OOO wat kan ik daar van genieten, dat hebben we dan ook uuuuren gedaan.

Foto: Genieten van het heerlijk warme zonnetje op "onze stoep"
MM de zee is daar =>

En ja, wanneer je dan in de buurt bent van deze winkel VOL met heerlijkheden moet je daar toch een bezoek brengen.


Foto: Snoepwinkel (Finlandia in Bergen) voor mams, vooral als ze gesponserd wordt door haar dochter
hihi, kijk haar eens hongerig kijken !!


En van een lieve dochter mocht ik een zak vol hiervan meenemen !!;-)))))))

Foto: En dit is dan de schade
"" Ik ben BLIJJJJJ"!!!


Foto: En rij met kleurtjes die ze al heeft en de rest om te zien welke er mooi bij passen en welke er mee naar huis mogen
Vorige keer had ik al een paar kleuren meegenomen, nu kan ik nóg meer kombineren want ik wil de patronen uit dit boek gaan proberen.






En dit boek staat op mijn verlanglijstje !!;-))


 

Vol met patronen van prachtige Letse handschoenen.

  
om mijn hobby(s) te bekostigen bied ik af en toe wat handwerk aan...http://www.saaronline.nl/

BLOGLIJST (<= klik) -
er worden nog steeds namen aan de lijst toegevoegd.

Ben ik vergeten je naam toe te voegen of wil je ook op de lijst staan, geef het dan hier nog even door

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig cadeau van je dochter - en wat een leuk
    project om het voor te gebruiken! Veel plezier ermee (alleen al zo'n mandje is al een feestje).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Irene, ja alleen voor de kijk al leuk. al moet ik zeggen dat het erg ruikt !!;-)

      Verwijderen
  2. Wat zul je hebben genoten. Een mooie foto van jezelf trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo te genieten en helemaal als je zo'n leuk cadeau krijgt.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een heerlijk uitje gehad en dan als toetje naar die vreselijk LEUKE wolletjes winkel (lol) Waar je schitterende wolletjes hebt gekregen, het pent heerlijk weg! Geniet nog lekker na van alles, fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Else, zo heerlijk, zelfde stukje zee bij jou op de foto !!;-)

      Verwijderen
  5. Wat lief van je dochter ! Heerlijk dat je nu verder kan met de eilandpatronen enne....kan je Lets lezen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Kaneeltje, lezen als de beste maar begrijp er niks van. Heb het boek eerder in kunnen zien en erg duidelijke beschrijving dmv foto's.

      Verwijderen
  6. Vind het niks erg om deze foto's nog een keertje hier te zien hoor. Wat een kleuren garen!! Alleen al voor de heb zou je ze meenemen. Mooie winkel is dat hè?
    Heerlijk zo weer een weekendje aan zee. Wind door je haren, gebruis van de zee in je oren, ziltige lucht in je neus. Ver over het water kunnen kijken voor je ogen, dochter naast je .... Wat wil je nog meer?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chris, jij weet het !!;-) Heb veel aan je gedacht en helemaal toen ik de énige quiltwinkel binnenstapte !! Was blij dat ik niet quiltte !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunt voorlopig weer vooruit! Heerlijk he om even uit te waaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een prachtige kleuren, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen