zaterdag 1 december 2012

van WANTEN

OVER 250 VOTTER:


Ik ben niet zo van de  kerstversieringen zoals jullie weten maar deze is toch wel erg leuk hé. Krijg dan zo'n zin om tientallen wanten te breien, gezellig . Moet nog even uitzoeken wat de Noren (handwerkvereniging) hierover schrijven !?? Ik heb de foto via mijn Noorse breivriendin, kijken wat zij er over kan vertellen.

Ondertussen blijkt dat er is/wordt gebreid voor het goede doel en er is er eerder één getoond door Willy . Ondertussen is er door Ineke van  "blijdatikbrei" ook een oproep gedaan om voor een doel mee te breien.


TETT PÅ:


MOOIE "WARME" MAAND


BLOGLIJST (<= klik) -
er worden nog steeds namen aan de lijst toegevoegd.

Ben ik vergeten je naam toe te voegen of wil je ook op de lijst staan, geef het dan hier nog even door



15 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je deze foto hebt geplaatst. Ik geniet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hangt deze mooi vol met heerlijk warme wanten.
    Je kunt nog mee breien aan de Nederlandse wanten/sokkenboom van Ineke.
    http://detantevantjorven.blogspot.nl/2012/11/brei-je-mee-aan-de-wanten-en-sokken.html
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ga je de tip van Willy volgen? Ik geloof dat Willy iets dergelijks vorig jaar ook heeft laten zien. Ik vind hem enig!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat een geweldige boom he? Mooi weekend. En... die toverlus breit echt lekker weg. Proberen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, zo.n boom willen we toch allemaal.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk he! Ik heb m al eerder gezien, je zou zo gaan breien!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @MM, dit is niet de Noorse boom van vorig jaar, het is een nieuwe van een andere vereniging. Mooi dat er zo meer wanten/sokkenbomen ontstaan. Ook zwaai, zwaai!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Willy, ik zat al de verschillen te zoeken die ik dacht te zien ?? Je ziet MM raast té snel langs alles heen, bedankt !!

      Verwijderen
  8. geweldig! Ben alleen bang dat ik dit de komende twintig jaar niet bij elkaar gebreid krijg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LEUKE boom! Voor dat je zo'n maatje hebt ben je nog wel fff aan het pennen (lol) fijn weekend knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben een paar sokken aan het breien voor dit goede doel. Ze zijn bijna af.
    Leuke boom, hier hangen alleen maar wanten in ?
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het is elke jaar weer een traditie dit!
    Lees bij Willy
    Fijne zondag uit een -15 Zweden met 70cm sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige originele boom, waar ik heel blij van word!

    BeantwoordenVerwijderen