woensdag 6 maart 2013

borduurmuseum !?

X  X  X  X  X  X  X  X  X  X  X   FILMPJE   X  X  X  X  X  X  X  X  X  X  X

Hebben jullie al eens van het borduurmuseum "HET LOSSE STEEKJE" in Barneveld gehoord !? Ik niet totdat één van onze brei-dames mij er over vertelde. Zij had een artikel gelezen afgelopen week in een blad (welke?) !! Allerlei 'verdwaald' handwerk van door de jaren heen kan dus ingeleverd worden en wordt tentoongesteld. Wat leuk en wat hangt er VEEL....waarvan veel ook heel herkenbaar, zoals de schellekoorden.

En tot mijn grote vreugde zie ik er merklappen/letterdoeken hangen, zeker een bezoekje waard .





foto's van site museum....http://www.borduurmuseum.nl/page9.php




om mijn hobby(s) te bekostigen verkoop ik af en toe wat handwerk...http://www.saaronline.nl/


BLOGLIJST (<= klik) -
er worden nog steeds namen aan de lijst toegevoegd.

Ben ik vergeten je naam toe te voegen of wil je ook op de lijst staan, geef het dan hier nog even door


6 opmerkingen:

  1. Nooit van gehoord. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat handwerk waarin veel tijd is gestoken zo gewaardeerd wordt. Ik denk dat het werk heel herkenbaar is voor de gemiddelde borduurster. Wat een leuk initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enig Marian'ne. Iets om te onthouden. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik heb er al eens van gehoord nog niet geweest misschien toch eens gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de tip. Ik had er nog niet van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat op mijn lijstje, het lijkt een flinke verzameling. Ik ben benieuwd.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen