donderdag 27 juni 2024

Andere maten

 


Na 50 paar sokken in vrijwel dezelfde maat te hebben gebreid wordt het tijd voor andere maten. Te beginnen met grotere heren sokken. Ik heb een tabellen liniaal gekocht, handig zo heb ik al de gegevens van maten bij elkaar. En gewoon een leuk hebbedingetje, toch !:))

Weer 2 paar af en nog 2 paar te gaan. Patroontjes komen leuk uit in al deze lentekleurtjes. 

De gaai is hier een dagelijkse bezoeker, hangt hier aan 't raam vogel voerhuisje, hij kijkt mij altijd even aan met 1 oog. 


Ik zit binnen een meter bij hem vandaan in mijn breihoekje. Tis een acrobaat en een artiest tegelijk. Hij koppeltje duikt vanaf de goot naar de pindanetjes die daarachter aan de schuur hangen, altijd raak. 

Maar ook miauwt hij als een poes om andere vogels weg te jagen, ik ben al een paar keer voor niets naar de deur gelopen om open te doen voor een kat. Mijn gehaakte lantaartjes branden zo leuk wanneer het donker is.

Ben weg van dit garen, zulke leuke kleuren in 1 bol. Het ultieme lentegevoel met nog wat laatste lente blommetjes erbij. 

Lana Grossa cool wool, 827757.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten