zondag 1 oktober 2023

3 drie 3


En toen waren er 3, ze gaan als een speer. Ook leuk als cadeautjes !


Ondertussen gewoon door met sokken breien. Bijna geen zomerbloemetjes meer dus mijn eigen vaasje "blommen".

Dit (Z)eeman garen, net als hierboven, is ook weer leuk van kleur. 


Tijdens mijn hondenuitlaat rondje kom ik dit hoopje veren tegen, zo leuk om te volgen. Ik ken ze vanaf de 1e dag toen ik een hoopje gele pulletjes zag onder een heggetje. 

Ze zijn heel tam en liggen vaak bij mijn voeten. Moeder houd afstand en ik denk dat vader verderop ligt te dutten. Af en toe laat moeder mij oppassen en gaat ze een tijdje vliegen en wordt ze later onder luid gekwater weer ontvangen.

Het is nog steeds zulk fijn weer om zo lang mogelijk van te genieten. Dus als 't even kan zit ik bij de vijfer of in mijn tuintje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten