zaterdag 16 september 2023

Sokken


Het motiefje van de vorige sokken bevalt zo goed dat ik het ook in dit paar brei. 

Dit garen kreeg ik van een breivriendin en lag geduldig te wachten op zijn beurt ;))


Het breit lekker op en het kleurverloop is leuk. 

Omdat ik nog een vakantiedag tegoed had lekker op een terrasje zitten breien met heerlijk weer. Wat een leuke aandacht krijg je dan toch om je breiwerk, naaldjes, wolletjes etc, etc. Het personeel kent ons ondertussen wel en noemen ons de breidames en vragen al bij aankomst of we wel ons breiwerk mee hebben. Jaaa tuuuurlijk. 

Er kwam ook een oude bekende reageren en haar kon ik dit paar cadeau doen, zo leuk !! Ze is handwerk juf geweest wat ik nooit heb geweten. Ik weet dat mijn breiwerk met een kenners oog zal worden bekeken maar ook zeer gewaardeerd.

EN, er kwam een feestelijk pakketje binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten