zondag 21 mei 2023

Gordijntje


Mijn sokken gordijntje groeit gestaag !;)) Er volgen er nog meer. De uitgehaalde sokken een nieuw boordje gegeven toch weer 't koffieboontje.


Volgende paar had geen patroon nodig, zo al leuk met al die lichte kleurtjes. En een volgend bolletje ligt al te wachten. Ondertussen ook haken aan de southbay en breien aan de Sophie scarf. 


Ik krijg steeds meer bezoekers, een paar herrie schoppende egels 's avonds.


 En dit mooie poesje, de andere buurjongens die hier vaak zitten vinden haar (nog) wel interessant. 
Daar ik mijn tuindeur vaak open heb staan loopt dat ook allemaal door mijn huis.


Papa spreeuw nam zijn 2 jongen mee naar de pindakaas pot die onder luid geschooi een hapje kregen. Ondertussen schreeuwt papa luid tegen de vele katten die hier rondsluipen. Ze zijn al net zo groot als de ouders maar nog geen spikkels en laten zich nog vol overgave voeren. 

Ik vind het zo leuk om naar te kijken.


Weer een vrolijk wolletje. 


1 opmerking: