dinsdag 22 februari 2022

Uithalen

Helaas heb ik de leuke Bernie cowl uit moeten halen. Hij werd zo stug en hoog dat hij voor mijn ogen rechtop bleef staan. En er ging zoveel garen in zitten dat ik dat wel jammer vond. Op zich vond ik de kleuren en het motief erg leuk om te breien en ging daardoor wel te lang door. 

Weer bolletjes van gerold en even aan de kant gelegd. Misschien alleen het middenstuk breien met een pen dikker.  

Ondertussen, na alweer een tijdje geleden, wat wanten opgezet. Ook daarvan een deel alweer uitgehaald omdat ik het kleur contrast te weinig vond. 


Helaas zijn de teltekeningen zo klein dat ik het maar lastig kan lezen. Gebruik mijn vergroot liniaal. Heb even geen kopieer mogelijkheid. Maar het vordert gestaag en ik heb op zich geen haast. 


Nu wel tevreden met de kleuren combi. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten