woensdag 5 januari 2022

Selbu cowl


Een leuk colletje op de pen. Ik brei voor 't eerst met dit garen. 

Ik kocht dit handige en leuke project tasje, in een setje van 2, van stevig canvas. Handig om naast je neer te zetten/hangen en je bolletjes in te laten rollen tijden het fair isle breien, zo raken ze niet zo snel in de knoop. 

Patroon; selbu cowl van Skeindeer

Kooppatroon op Ravelry. 

Navia duo, 100%wol, dat ik eerder nog in Nederland kon kopen bij Jawol. Maar heb het nu bij Hobbii besteld.

Project bag van della q , besteld bij Caro's atelier.   


Ik heb minder steken opgezet en brei een penmaat dunner, 2 75 mm.

Ik draag graag kolletjes en vind het fijner als hij wat meer aansluit.

1 opmerking:

  1. Ik draag ook graag iets om de hals. Altijd die wind, die in je kraag blaast.... Het is een beeldig patroon en het garen leent zich goed voor een kolletje. En dan het tasje: wat een handig model - niet te groot, maar ruim genoeg voor een paar bolletjes om te kunnen inbreien. Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen