vrijdag 28 mei 2021

Warm(er)

 #placeswhereyoucanknit 

Met mijn breiwerkje aan 't strand. Het wordt al warm(er) en 't loopt langzaam vol. Begin van de week nog met van alles op en aan !;)) Elke dag wat uitpellen. Er was een visserbootje vast gelopen , een hele reddingsoperatie werd op touw gezet. 

Mooi om te zien hoe de vissersschepen elkaar gingen helpen. Er waren in een mum van tijd 10 bootjes rondom, vliegtuig en reddingsboot. 

Links al de scheepjes bij elkaar, vliegtuig er boven 


Ik kijk vanuit het keuken raam uit op de reddings brigade en de vuurtoren.  


Allemaal vlak voor mijn neus. Hier wordt de reddingsboot op vervoerd . 


Een 2e Hap op de naald in zandkleur maar er zal een gekleurde rand omheen komen.
 

Als ik thuis ben kan ik in mijn voorraad gaan uitzoeken. Hansel Hap (full version). Jamieson Spindrift. 5 mm naald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten