woensdag 24 februari 2021

Kerst presentje

Eindelijk na maanden wachten is mijn bestelling uit Engeland binnen. 

Begin dec besteld als vroeg kerstpresentje !;)) Dit is niet eens het pakje dat ze toen verzonden hadden, dat is ergens blijven steken.

Maar ze hebben het opnieuw voor mij opgestuurd. Wat een service. Mooi garen in alle (wel 9) natuurlijke kleuren van het shetland schaap. 

Ondertussen aan 't lente breien aan de Fair-isle Kal met gekleurd shetland garen dat ze ook, in meer dan 200 kleuren, verkopen. 

Smullen en zo fijn om mee te breien !

 
Dit is een andere dikte, ook eens kijken hoe dat werkt.



4 opmerkingen:

  1. Zelfs de wikkel vind ik al mooi, jammer van het andere pakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi pakketje en attent dat ze het nogmaals hebben verstuurd. Ook mooie kleuren van je KAL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit berichtje geeft me hoop, ik zit nog altijd te wachten op een pakketje dat half december vanuit UK naar mij is verstuurd.
    Wat een mooie natuurlijke kleuren hebben de garens. Het breiwerk waar je nu mee bezig bent, vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anja, ja denk dat 't uiteindelijk wel aankomt.
      Mijn pakje heeft er bijna 10 weken over gedaan. Wol beetje geplet en ruikt nu heel sterk zolang in plastic gezeten. Maar dat hersteld zich wel.
      Maar we komen steeds meer onderaan de stapel ben ik bang !;))

      Verwijderen