woensdag 16 september 2020

Harriets hat

Een prachtig design waarvan de inkomsten ten bate zijn voor een goed doel. In dit geval voor de aankoop van een MRI scan. 


Harriet's Hat by Harriet Middleton 

De patronen zijn los te koop op ravelry of bij Shetland Wool Week. Ze heeft ook wanten, handschoenen en vingerloze wantjes ontworpen met dit motief voor hetzelfde doel. 


Maar er zijn ook pakketten samengesteld en ook in Nederland te koop, bij sommige winkels of op beurzen. 

Mijn zomerbloemen doen het nog goed, toch alvast wat winterharde violen gekocht. Vind ik altijd zo vrolijk staan. 
En het zijn goede hulpjes voor op mijn foto's. 


Ik heb het garen uit mijn voorraad gebruikt, net iets andere kleuren maar ook mooi effect. 
Jamieson and Smit. 
Op naald 3.25 mm.


Ondertussen verder aan de duimen.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten