zaterdag 29 augustus 2020

Gezelschap

Onder het gezellige toezicht van een paar van mijn vogelvriendjes de laatste steekjes gezet en zelfs de draadjes al afgehecht.


Jonge katje van de buren kijkt ook even om een hoekje.


Het kauwtje is hier geboren en zie dat kleine meesje nu eens.


Er zat zelfs een muisje bij mijn voeten. Deze zomer meer dan alle jaren 's avonds buiten kunnen zitten, ik vind dat zo fijn. Dus extra veel steekjes kunnen zetten.


Hier lijkt 't het meest. 

Nou vind ik de kleuren bij elkaar zo tegen vallen, terwijl ze los stuk voor stuk mooi zijn.


Ik weet dat kleuren elkaar echt doods kunnen maken maar dit had ik niet verwacht.


Ik heb de muts toch afgemaakt want het is een lekker werkje. En nog genoeg kleurtjes in huis om weer wat spannenders te maken.


In de rij voor wat lekkers.


Koda, 5 mnd en al een echte jager. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten