woensdag 17 juni 2020

Weer een keer ....

Deze wanten weer een keer op de pen gezet maar nu met dikkere naalden.


Ook dit jaar weer wat afrikaantjes gekocht, staan zo vrolijk.

Cascade yarn,  4 mm needles. 
Skeindeer design, Marit mittens. 

Eindelijk weer een keer met breivriendin afgesproken voor een kopje koffie in het tuincentrum. Gelijk wat plantjes en verlichting gekocht.


Voor 's avonds in de tuin wanneer ik op de vleermuizen wacht die dan rond mijn hoofd scheren.


Nu blijkt er 1 vlak bij mij te wonen onder deze dakpannen, vind ik zo leuk. Nog nooit eerder gezien waar ze precies woonden. Ik kreeg ze niet op de foto.


Andere vriendin kon weer een keer langs komen om het boek te brengen dat we samen hebben besteld in Estland bij Saara Kirjastus.


Geweldig inspirerend  boek over de Muhu handwerken en hun cultuur. Ruim 2 kilo zwaar lees, kijk plezier.


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurencombi dat blauw met bruin. Fijn hé...dat er steeds weer meer kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boek Marianne, ik heb het in Zweden doorgebladerd. Veel lees- en kijkplezier met die 2 kilo. Je maakt zelf ook prachtig handwerk.
    Sfeervol met die lichtjes. Hopelijk kunnen we deze zomer veel 's avonds buiten zitten. Vorig jaar was er bij ons een vleermuis binnen terecht gekomen. Ik zag 'm 's morgens tussen het raam en het rolgordijn. Wij hebben 'm toen met een handdoek gepakt en in de tuin neergelegd. Even later vloog het dier weg.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen