zondag 4 februari 2018

prijs

Vandaag even wat werk afgehecht. Bij de de zickzack sjawl knipte ik per ongeluk een niet afgehecht draadje af een tijdje geleden. Aauuww, zo jammer !!
Nu geprobeerd het netjes vast te zetten, hopen dat het blijft zitten in gebruik.


Een kolletje van merino lace, altijd lekker dragen in huis met koude dagen.



Ooo zo'n rijtje wanten maakt mij wel blij hoor.

En leuk via een wanten groep op instagram ben ik uitgeloot en mag een gratis patroon uitkiezen.




EN, ik brei lustig door.

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi, je breisels, vooral je wanten vind ik prachtig!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtige wanten en zo'n kolletje is heel handig en lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk plaatje, al die wanten op een rij! Om blijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen