woensdag 10 juli 2024

Q & A

Antwoord op de vraag van Anja bij 't bericht van 27 juni '24. Had een reactie geplaatst maar die is er niet meer dus even zo. 

Waar haal ik de patronen/ motiefjes vandaan. Ik vind veel gratis motiefjes op internet en stel dan verder zelf de sokken samen. Ook koop ik af en toe een patroon via Ravelry. Meestal wacht ik aanbiedingen af. 

En natuurlijk heb ik verschillende boeken.


Deze steek vond ik op f.b. bij "Wol met verve".


Dit is de 'grassteek' via een filmpje op You- tube.


De 'lacy lace stitch' van 'sokken van Pien' via instagram/ravelry. Zij heeft ook enkele gratis patronen. 


Kooppatroon van "Luna ster knits" . 'Coffee and cable socks'. Ook zij heeft een paar gratis patronen. 

Waaronder dit motiefje. 

Je kunt mij ook volgen op ravelry waar ik op de projectpagina's vrijwel altijd vermeld waar ik een patroon/motiefje vandaan heb .

MarianneM54


Geen opmerkingen:

Een reactie posten