zondag 28 juli 2024

Brei/haak


Nog steeds aan de brei, 4e paar staat op de pen. 

Ik houd van afwisseling dus ook weer aan de haak, vorig jaar haakte ik een pannenlap iets groter dan het patroon aangaf. Achteraf werd hij best wel groot en heb geen 2e meer gehaakt en gebruik 'm nu als onderzetter voor de koffiepot. 

Eindelijk wat uurtjes in de tuin kunnen handwerken onder allerlei gezelschap. Vogels, vlinders, libelles, buurkatten en ook de egel is er weer. 's Avonds kan ik genieten van het concert en vliegshow van de zwaluwen. 


Geen bloemetjes meer op de foto want ook de slak is hier in grote getale aanwezig en hebben al mijn violen weggemaaid. Geeft niet, ik laat ze (alle beestjes zijn welkom). Ik vind het leuk om ze allemaal te observeren. De spreeuw, mees, kauw en gaai hebben ondertussen ook hun kinderen aan mij (de pinda's) voorgesteld.


Wat voorraad gekocht, een onbekend merk sokkengaren breit prettig op. 


Ook wat Novita in verschillende diktes zodat ik dat kan uitproberen. In dit magazine staan daar leuke patronen voor.


Weer of geen weer we breien/haken lekker door. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten