zondag 3 december 2023

Nr 10

 


Eindelijk mijn pannenlap in elkaar gezet en al in gebruik gezien de vlekjes. Ik gebruik m als onderzetter voor mijn koffiepot. Ik had m 1 toer groter gemaakt maar was achteraf niet nodig, best groot nu. Het zware garen is voor mij iets te zwaar om mee te werken wel mooi resultaat met deze leuke steek. Steeds een toertje en dan verder met het fijnere werk. Wat ik heerlijk vind. Lantaarntje nr 8 ook klaar, leuk om als nieuwjaarsgroet op te sturen. De eerdere zijn al uitgedeeld, worden met zo'n plezier ontvangen. 

Ik zelf vind het patroon nog steeds zo leuk om te haken en het effect van de steken zo vind ik geniaal !:))

Heb een voorraad bolletjes en ringen en nr 9 en 10 alweer gestart.

Ook vlaggetje 10 voor Dorcas Handwerkatelier is klaar. Dit was de laatste volgende keer gaan we er een slinger van maken. Ehhhm.... eerst even 20 draadjes wegwerken !:)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten