donderdag 28 december 2023

hebbedingetjes


Ik ben altijd gek op hebbedingetjes vooral als ik ze ook kan gebruiken bij mijn brei/haakwerk. Bij #VMCJ kan je zoveel leuks vinden. 


In het paddestoel doosje zitten handige steekmarkeerders, lekker klein om mee te nemen voor onderweg. Ik zoek altijd kleine lichte spulletjes voor in mijn notion pouche. Meerdere pouches voor meerdere projecttasjes. Nieuw voor mij de spiraalvormige kabelnaald, ben benieuwd hoe dat werkt. 

Ben bij de hakken van de sokken beland.  Zo grappig dat terwijl ik van binen en van buiten begonnen ben de kleur toch ook gelijk oploopt. Ik brei een slipstitsch bij sommige kleur overgangen. Geeft een leuk effect .


Gaat steeds zo snel dat iets weer af is dus ook weer 2 lantaartjes gestart. De anderen zijn op de post gegaan.


De groene paddestoeltjes zijn naaldstoppers. Heel handig en passen op verschillende maten .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten