zaterdag 2 mei 2020

Dun, dunner, dunst

Het dunne wanten garen is binnen, 500 meter op 100 gram .
En dan heb ik niet eens het allerdunste gekozen van 600 m.


Wat dunne naaldjes mee besteld, 1.25 mm en 1.5 mm.



Ik wil er wanten of handschoenen van breien uit mijn nieuwe boek.



Ook is er weer een paar vosjes geboren, ze kijken naar mijn bloemen geleend uit de bermen. Mijn sering bloeit mooier dan ooit dus ook daar wat van geleend.


Maar ik heb er ook wat gekocht en gekregen hoor. Normaal koop ik nooit bloemen of planten.
Op het moment zo'n behoefte aan kleur in huis. Ik geniet er volop van !


Het garen en de naaldjes besteld bij Saara Kirjastus in Estonia. 
Gaat prima en komt keurig verzorgd aan. 


Het frappante is dat het garen onder deze naam uit de Rauma fabrieken komt.  

1 opmerking:

  1. He Marianne, wat een prachtig boek, echt iets voor jou! Mooie wolletjes ook, veel succes met breien!

    BeantwoordenVerwijderen