zaterdag 11 mei 2019

wool, yarn, garn, wol



Mijn dochter geeft het begrepen, dit vond ik op haar atelier toen ik ging oppassen op de hondjes.



Ik heb wat Sirri Faroer breiwol besteld waar ik eerder wanten mee heb gebreid. Ik vond het wel wennen om er mee te breien maar nog elke week draag ik ze 's avonds wanneer ik naar het breicafe fiets. En ze dragen echt heerlijk !!



Ik was verbaasd deze super dunne envelop te vinden in mijn brievenbus. Daar zou toch niet ........!???



Jawel hoor, zoooo plat als een dubbeltje mijn lieve wolletjes. Dat doet aaauuwww hoor !!!



Maar nadat ik het zakje had open geknipt kwamen mijn wolletjes weer tot leven.
En toch hé, vind ik het maar niks !!;)))


3 opmerkingen:

  1. Ohhh, hoe is het mogelijk! Ik bestel te weinig, zo heb ik het nog nooit gezien ;-)) Die arme knotjes! Gelukkig zijn ze goed bekomen van de reis... Als ze over een tijdje ook veranderd zijn in zulke mooie wanten als de laatste foto, weet je, dat ze er niets aan over gehouden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken dat overkomt me gelukkig zelden maar dan vind ik het ook niks....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik merk steeds meer dat ik ook met de tijd mee moet gaan. Doe ik lang niet met alles hoor, heb hier nog steeds een dikbiltelevisie....

    BeantwoordenVerwijderen