vrijdag 6 juli 2018

topdown

Van boven naar beneden, in dit geval dus een paar wanten bij de top beginnen.



En dat eerst bij de duimen, best een gepriegel !;) Dit roze, voor een proefje, was een half acryl garen maar werkt echt niet lekker.



Ik doe mee met een mystery KAL op ravelry en krijg elke week een deel, er komen verschillende bekende en onbekende technieken aan bod.
Ik ben benieuwd. Daar ik effen wanten wat saai vind ben ik begonnen met meerdere kleuren te gebruiken van een garen dat ik nog niet eerder gebruikte. Wat dikker dan normaal en ik heb er wat kleine bolletjes van besteld om eens uit te proberen.


Mijn vorige wanten hebben alleen nog maar een duimpje nodig. Dat is het voordeel van dikker garen, gaat lekker snel. 

1 opmerking:

  1. En nu maar duimen dat het goed komt. De rode wanten zijn weer juweeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen