woensdag 12 juli 2017

MKAL

Op het moment doe ik mee aan een MKAL (Mistery Knit A Long) van Tori Seierstad.
https://www.facebook.com/tori.seierstad

Zij is een Noorse ontwerpster van mooie breiwerken. Waaronder veel wanten, waar ook boeken van te koop zijn. Ik heb haar werk mogen bewonderen bij een lezing op de haak&brei beurs in Amersfoort.



Ik ben niet zo van de KAL-en maar werd overgehaald ;))) Ik doe mee aan deze wanten KAL en wilde alleen groen/geel tinten gebruiken om ze bij mijn groene sjaal te laten passen.
Maar in de praktijk combineren bepaalde kleuren niet zoals verwacht. Het geel wordt wel erg 'modderig'.



Maar ik maak ze wel af want toch wel weer leuk een paar wanten te maken.

Probeer maar eens met deze 2 een beetje door te werken !!


4 opmerkingen:

  1. Mmmmm, toch een erg leuk project! Je kunt altijd nog eens in een andere combinatie maken, het patroon nodigt wel uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geel met groen juist leuk ! Weer eens wat anders....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig wat je aan het maken bent zeg ..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel erg mooi worden qua kleuren en patroon.

    BeantwoordenVerwijderen