zondag 25 juni 2017

zickzack

Deze sjaal wilde ik al eerder breien maar had geen geschikt garen. Tot ik op een site de tip las voor dit garen van Lang.
Dit ligt er al een tijdje omdat ik na aankoop de kleuren lastig vond om mee te werken.


Lekker werkje met grappig effect, voor duidelijke ribbels maar achter lijkt het net geweven stof doordat de ribbels kleiner zijn.



Eeehm gaat wel ietsie pietsie langzamer dan haken....
Maar ook daar heb al wat mooie bolletjes voor liggen.



Ik brei op een rondbreinaald van Flying Tyger, 3 mm.

http://www.ravelry.com/patterns/library/zickzack-scarf

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect met dit garen, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt de zickzacksjaal mooi met dit garen.
    Voor het haakwerk heb je ook al zulk mooi garen.
    Veel plezier met beide handwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kleurtjes. Erg leuk patroon ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fleurige sjaal wordt dit, prachtig die zigzag. En je nieuwe bolletjes zien er ook zo mooi uit, ben benieuwd wat dat gaat worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat leuk, ik ben er ook mee bezig, met het garen van Lang idd, in combi met een effen draadje

    BeantwoordenVerwijderen