zondag 27 oktober 2024

Op grote voet


 Wat bleke foto's op 1 van de de laatste mooie dagen in okt. Wat takjes geleend van de buren en een dappere viool doet nog steeds zijn best. Sjonge wat kan je lang doen over een laatste stukje. Opeens een knoop en sterk kleurverschil. Met de restjes een teen samenstellen. Heb liever nooit een lichte kleur bij teen of hak. Dan erachter komen dat je ongelijk hebt geminderd, dat haal ik dan echt toch altijd weer uit. Geeft niet, kon nog lekker buiten breien.

Nog steeds verschillende sokken op de pen die ik 1 voor 1 af maak. Best vaak moet ik wat aanpassen met het garen of 't kleurverloop. Maar het moet toch naar je zin zijn. Weer een groter paar dat past op de grote sockblocker, maat 45/47. 


Ook haak ik tussendoor aan de windspinners en de southbay is ondertussen ook klaar. Die kan ik geven aan degeen die gevraagd heeft of ik er 2 voor haar wilde haken.

Blijft lekker de afwisseling. En zo leuk de reakties elke keer je er 1 weggeeft. Laatst haakte ik er 1 in het tuincentrum in de koffiehoek, 1 van de gasten vroeg of ik de spinner even omhoog wilde houden zodat ze hem kon zien draaien. Ze was er weg van. Ik had helaas geen extra bij mij anders had ik die gegeven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten