dinsdag 3 september 2024

Spanje !?

 


Wat sokken af en deze gekleurde ondertussen ook al over de helft. Wat een vreemd garen, verschillende pogingen gedaan met een steekpatroon werd niet mooi. T garen heeft wat elastic rek in zich en dat breit niet mooi op. Uiteindelijk voor een plain sokje gekozen want de kleuren zijn erg leuk.
 

De paarse sokjes verhuizen naar spanje, naar een kleindochter van 1 van mijn breiers, of ze daar nodig zijn !?;))) 


De  windspinners heb ik uitgedeeld aan de dames van mijn breicafe. Werden enthousiast ontvangen, leuk. Pssst, geeft mij weer de vrijmoedigheid om er nog een stel te haken.

Bij de H-ema kocht ik de grappige pennenbeker, kunnen natuurlijk ook haak/breinaalden in. 


Past leuk bij mijn zoete steekmarkeerders.


Ik kan nog steeds een paar uurtjes per dag buiten breien/haken. Het is oorverdovend stil in vogelland Nu de zwaluwen zijn vertrokken. Maar 1sept kwam mijn roodborstje zich weer melden, kwam op de schutting naast mij zitten en keek zo van " IK ben d'r weer "! Terug uit 't noorden, en die kan zo lekker luid zingen. Lekkere brutale vogeltjes. Nu wachten op de familie spreeuwen die vertrokken aan 't eind van 't voorjaar want ook hun gekwebbel is zo gezellig. 

1 opmerking:

  1. Zulk vrolijk gekleurd garen heeft ook helemaal niets meer nodig dan een tricotsteek. Mooie sokken allemaal, en in Spanje zullen ze toch ook best wel sokken kunnen gebruiken in de winter?!

    BeantwoordenVerwijderen