donderdag 9 november 2023

Herfstig

 


Op de laatste breibeurs was dit mini (9cm) blockertje een grote hit en dus zo uitverkocht. 


Ik werd er verliefd op en was blij dat ik er toch 1 kon bestellen bij 'Wol bij Verve' die ze heeft laten maken. Ook heeft ze er een passend (baby) sokje bij ontworpen. 


Er naast een sok maat 39/40.

Zo leuk alleen al om gewoon op te hangen !;))

Ma de(r) liefje(s). Ik logeer in een boshuisje waar een herfstige sfeer hangt. Dus herstige sfeer op de foto voor mijn breiwerk. En toch groeien deze blommetjes er ook.

De eerste bol garen zit in de southbay poncho. Een paar sokken kunnen afmaken, nog wat draadjes wegwerken. Mooi nieuw bolletje ligt al klaar. 


EN, ik kreeg van dochter een kerstwolletje. Brrr, ik hou er niet van maar zal braaf een paar sokken (voor haar) breien !;))))

2 opmerkingen:

  1. Dag Marianne. Verkoop jij je warme, vrolijke sokken ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ria, af en toe. Maar de meeste cadeau gedaan en een deel voor mijzelf. Die heb ik aangepast aan mijn ongelijke voeten, daar heeft niemand wat aan !;)). Via internet lastig verkopen ivm maat.

      Verwijderen