woensdag 24 mei 2023

Hahaha


 O hahaha, hoe ik een bol wol kan bewerken !! Ik wil natuurlijk weer van de andere kant beginnen en moest toch 't midden vinden. Maar 't komt goed, komt precies uit dankzij de gele draad. 

Ik kocht wat extra 2mm naaldjes bij verschillende winkels, opvallend dat het ene pakje 5 en het andere 6 naaldjes heeft voor dezelfde prijs. 

Mijn spreeuwen papa druk bij de pindakaas pot 2 van zijn jongen voeren. Ik voel mij nu echt een beetje een trotse spreeuwen oma.


 Kan er naar blijven kijken. 1 van de jongen zit nu de hele dag hier dicht bij de pot, 't smaakt hem goed denk ik. 


De grotere vogels (kauwtjes, eksters en gaaien) springen het huisje steeds omver maar ook hen lukt 't er uit te eten.

Ook weer vrolijke kleurtjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten