zondag 26 februari 2023

Sok, sok, sok


Ik kan niet stoppen met sokken breien, haha. En ze gaan steeds sneller dus steeds weer een nieuw paar op de pen. 

Ik vind een patroon en/of kabels op de voet van de sok niet lekker dragen. Daarom of alleen op de boord of deze boordsteek (3r/1av) alleen bovenop. Maar de garens geven genoeg variatie. 

Wanneer ik iets moet bestellen on-line zoek ik er tegenwoordig ook een sokkenwolletje bij. 

Dit garen was een goedkoop onbekend merk, vergeten waar besteld. Ik was benieuwd hoe het op zou breien. 


De kleuren gingen in een spiraal over de sok, na de hiel ging dat weer door, grappig. Ben benieuwd hoe de 2e kleur op gaat breien.


 
De sokken zijn mijn makkelijke werkje voor onderweg of wanneer ik moe ben en ondertussen brei ik aan mijn Felix vest en Sami wanten. 

De groene en oranje draag ik al dagelijks. 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke vrolijke sokken. Ik ben ook helemaal in het sokken breien de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen