zaterdag 11 september 2021

Latvian


Boek is binnen en weer een prachtboek vol met heerlijke inspirerende brei patronen. 

Mooi ook dat ik hun garen al eerder kon kopen op beurzen hier in Nederland in de mooiste kleuren. Nu had ik er wat zwart en wit bij besteld. 


Ook breide ik al wanten van een pakket dat ik van hen kocht. 

Uit Letland (Riga), binnen een week binnen. 

Met de hartelijke groeten van een hele aardige vrouw. Ik mocht haar en haar man op een beurs ontmoeten. Ze sprak een paar woorden Engels maar elkaar begrijpen in de taal van de wol/'t breien !;))

8€ verzendkosten voor boek en 200gr garen. Garen kost 2€ per 25gr. 2 draads 100% wol 350 meter op 100 gr. 

Helaas hebben ze door het C. gebeuren de mooie sfeervolle stenen winkel moeten sluiten.

                 ......?????..... 

Krijgen jullie als je mijn pagina wilt bekijken een error melding, kunnen jullie mij dat dan laten weten als dat lukt. Zou 't jamner vinden als daardoor mijn berichtjes niet meer gelezen kunnen worden. 

4 opmerkingen:

  1. Is het niet geweldig, dat je zò snel geleverd krijgt? Wat een prachtige wol en het boek lijkt me ook zo mooi. Je kunt weer een hele tijd vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Irene, ja het is mooi dat dat zo snel gaat. Heel fijn boek en ik ben heel de winter zoet ;))

      Verwijderen
  2. Hallo Marian'ne, zoals je kunt zien ik krijg geen foutmelding als ik jou pagina bekijkt. Wat ben je nog altijd ijverig aan het handwerken. Heel hartelijke groeten van Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Cisca, leuk je te zien en fijn te horen !
      Dank je en groeten terug.

      Verwijderen