vrijdag 18 juni 2021

Regenboog

Velen vinden de regenboog en de kleuren er van mooi. 

Voor mij is de regenboog een symbool van belofte en hoop. Altijd mooi om er 1 te zien. 

En in dit geval met die kleuren te werken. Het is een vrolijk boogje geworden. 

Nu ga ik weer met andere kleuren werken en wel met deze kleuren van mijn bijen tasje. 

De laatste dagen komt er steeds een bijtje (?) drinken uit de water bak van de vogels. Nooit eerder gezien hier. 


Maar de vogels lusten het water natuurlijk ook graag en zwemmen er heerlijk in. 

Zelfs de buurkatten weten het te vinden. 

Ruim honderd draadjes af gehecht, lekker buiten kunnen zitten met de beestjes tot 's avonds laat.

De buurjongens lieten mij wel horen wanneer Oranje scoorde !;) 

1 opmerking:

  1. Ja, ik zit ook liever buiten met dit warme weer en die goals hoor ik ook wel uit de buurt. De regenboog is echt iets om even voor te gaan staan: kijken of er misschien nog eentje overheen komt….

    Ik ben wég van je wantjes, zo mooi gedaan en lief op volgorde gaan liggen…

    Hoe bijzonder van dat bijtje! En water, ja - daar komt van alles op af: een merel, die in bad gaat ( en haast niet kan opstijgen van wegen de natte veren), de buurpoezen, musjes en koolmeesjes. Het is belangrijk voor veel dieren. Wij hebben een vijver met een moerasachtig stuk - daar wordt ook gebadderde en gedronken door dieren uit de hele buurt. Intussen ken ik de meeste poezen bij naam. Veel succes met de volgende wantjes!

    BeantwoordenVerwijderen