vrijdag 2 april 2021

Casting-on

Mijn muts werd helaas te kort voor mij. Ik had hem op een naald dunner gebreid dus is hij minder hoog geworden dan ik had gehoopt. Ik ben weg van het design dus zal een oplossing gaan zoeken. 

Nu had ik niets meer op de pen.

Dus heb ik meerdere projecten tegelijk opgezet omdat ik het prettig vind om af te wisselen. 

Het ene voor als ik rustig de tijd heb, de ander voor onderweg of wanneer ik op mijn gemak gedachteloos wil breien. 

Hier staan de rozen nog. 

Nou ja gedachteloos, de gele cowl ben ik voor de 5e keer gestart in ruim twee jaar. Verkeerd geteld met de steken, daarna verkeerd onthouden en weer te weinig opgezet om hem 2x om de nek te kunnen slaan. Duhhhhh.....  Nu 50 st extra, totaal 290, dus kijken hoe hij nu valt.

Ik wil ook graag een zwart wit col breien van Donna Smith. Voor de eerste keer heb ik op een reserve draad hakend opgezet. Daarna gaat die gele draad er uit en kan je het begin en eind aan elkaar mazen. 

En dan wil ik een shetland HAP breien met het shetland garen. 

Alleen wil ik het middenstuk anders dan in mijn patroon. een diamant vorm ipv een vierkant  hier wat proef lapjes. 

Wat vrolijke tulpen gekocht deze keer.  


(((Fijne paasdagen)))


1 opmerking:

  1. Wat jammer dat je muts niet past! Het is idd een mooi patroon.
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen