woensdag 6 januari 2021

KAL 2021

Dit nieuwe jaar maar weer eens mee doen met een kal, dit keer een sjaal.


Ik wil uit mijn voorraad breien dus van alles tevoorschijn gehaald . Ken je dat !?, juist altijd dat ene kleurtje missen of de looplengtes/samenstelling passen niet bij elkaar. ....

               #sietsaandemaakmakealong

Kooppatroon: Segelschiffamsee shawl op ravelry.

Ontwerpster: Alexandra Boonstra.


Alvast en beginnetje gemaakt met de paarse en lichte turquoise Pirkkalana (een 100% finse wol) dan kijk ik daarna wel welke er 't beste bij past. 


Opgewikkeld met een nostepinne, gaat trager dan met de molens maar die vallen steeds weer om bij mij, zo'n gedoe.


Ik kreeg een mooi glazen kerststal tafereeltje. 
De 3 koningen mochten nog even blijven staan.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten