vrijdag 7 augustus 2020

Kralen

Toch wat anders op de pen.
Een sjaaltje van shetland wol met een eenvoudige lace rand en hier de daar wat kraaltjes.
Niet heel fijntjes, wordt zelfs naald 6 aangeraden. Nou daar had ik wat moeite mee dus op 5.5 gezet, ik brei erg los.
 Voor 't eerst kraaltjes ingebreid, en met de methode om ze met een haaknaald erin te zetten, ging dat prima.
Ach staan maar 423 steken op de naald. Heb er niet bij stil gestaan dat hij dus erg breed wordt  meer een wrap dan een sjaal.
Sjonge blogspot is vernieuwd, lukt mij niet meer de foto's qua grootte aan te passen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi op de foto gaan staan die geplaatst is dan komt er een regel naar voren met o.a. - of +. Het is inderdaad wennen. Je breiwerk wordt mooi kantachtig. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annemiek, ik ga het proberen.

      Verwijderen
    2. Hehe, na 3 dagen tikken lukte het. Ik tik te hard denk ik.

      Nu toch maar teruggezet naar oude systeem.

      Verwijderen