dinsdag 30 juni 2020

Fair Isle

Jaren geleden kocht ik dit garen en boek in Bergen (NH).


Ik wilde graag fair isle leren breien en was geīnspireerd door de fantastische ontwerpen die ik in die tijd overal zag. Zoals bv zo'n sjawl als op de foto.

25 mei 2013

Ik maakte een proefwerkje en vond het best nog een hele klus. Breien op een rondbreinaald, al die draadjes. En het ontwerpen en de kleuren samenstellen.
Beetje teveel in 1 keer misschien.


Helaas ruikt dit merk garen zo sterk naar lanoline dat ik er niet mee kan werken.


Nu na al mijn wanten heb ik wel meer vaardigheid gekregen in het breien maar nog is het pittig de kleuren en motieven mooi samen te stellen. Eigenwijze MM volgt natuurlijk niet zomaar de adviezen van een patroon maar wil er natuurlijk haar eigen draai aan geven.


Tja, dan krijg je af en toe (?) dit !!;)))

2 opmerkingen:

  1. Haha, een lekker rommeltje daar bij je. Maar je hebt het intussen vast weer op orde.

    BeantwoordenVerwijderen