maandag 20 april 2020

BOEK

Een geweldig boek binnen gekregen uit Estland.
Omdat ik samen met mijn breivriendin bestel kunnen we de porto kosten, die vrij hoog zijn, delen.


Besteld bij Saara Kirjastus in Estland. 
Waar ik eerder een pakket bestelde en mijn mooie blockers. 


Boek staat boordevol patronen naar traditionele voorbeelden uit allerlei streken.


Met veel foto's en verhalen.
Het komt helaas niet in 't engels uit maar sowieso een prachtig kijk boek en met de duidelijke patronen zeker te gebruiken (voor mij) .


Ik heb er ook wat garen besteld geschikt voor deze patronen maar dat is nog onderweg.


Ondertussen brei ik weer een paar vingerloze vossen wantjes. Mijn kleine vosje (van Puk Vossen) houd de wacht.


En van mijn vriendin kreeg ik dit setje geweldige progress keepers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten