dinsdag 31 maart 2020

Verwennen

Met dit soort dagen moet je jezelf een beetje verwennen, toch.


Nu ook de beurzen niet doorgaan heb ik wat wolletjes besteld.


En samen met Sjaak een schitterend wanten boek. Bij #SaaraKirjastus


De wanten zijn aan hun duimen toe dus weer wat nieuws opzetten.


Dat tulpen roze is ook een erg mooie kleur.

En als een garen deze leuke naam heeft (Vovó = oma), ja dan kan dat niet anders dan hier heen komen.


Ik heb weer garens gevonden waar ik niet eerder mee heb gewerkt. Daar ben ik altijd naar op zoek en is toch leuk wanneer ik dat in Nederland kan bestellen.


Het Peruvian omdat dat wat zachter is dan mijn gebruikelijke wanten wol. Bij #Trollenwol. En het Vovó garen, van de Farao eilanden, om eens uit te proberen. Bij #JuffrouwLanterfant. Duurzaam garen dat komt uit alle windstreken.

2 opmerkingen:

  1. Ik blijf jaloers he op die mooie wanten. Geweldige wikkel om dat wolletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh..ik zit hier echt te kwijlen van al het moois wat ik voorbij zie komen...hihihi, genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen