woensdag 22 januari 2020

Vosjes

Dit leuke paar af, ik ben gek op vosjes en hun kleuren. Al tijden had ik dit garen in huis om ooit eens vosjes te breien.


Toen ik dan ook dit patroon tegen kwam was ik gelijk verliefd en heb het meteen gekocht.


Rauma finullgarn, 2.5 mm needles.

De designer Nina Pommerenke is ook hout bewerker en heeft al eens prachtige vosjes en uilen uitgesneden op een nostepinne. Ik heb bewondering voor haar manier van leven met haar familie. Zo dicht bij de natuur.

Foto van site Nina.

Op een nostepinne kun je met de hand bolletjes wol wikkelen. Je wikkelt ze zo op dat je met de draad zowel van buitenaf of binnenuit kunt breien. 

2 opmerkingen:

  1. Echt super mooi zijn ze geworden! De nostepinne is ook heel handig!
    Groetjes, evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de hele tijd naar die vossekopjes kijken als ik die wanten zou dragen.

    BeantwoordenVerwijderen