maandag 16 december 2019

Markt

Ik heb op de christmas carol markt gestaan in ons dorp.


Samen met Sjaak en Ineke kwam ook nog even invallen. Koud en nat dat wel en niet zo'n grote opkomst. Wel veel complimentjes gehad en anderen kunnen inspireren.


Een kleurrijke kraam en onder mijn spulletjes het lievelings kerstkleed van mijn moeder dat ze zelf heeft geborduurd meer dan 40 jaar geleden.


Iemand interesse om dit handige magneetbord van Knitpro in A 4 formaat over te nemen voor een redelijk bod. Ik heb er een paar maanden geleden nieuw 29€ voor betaald.



Zo goed als nieuw, compleet met magneten en pen. Omdat ik mijn breiwerk vaak meeneem op de fiets vond ik deze achteraf toch te groot en te zwaar.

4 opmerkingen:

  1. Mooie breisels zeg op je kraam................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van het weer en de lage opkomst. Heb de foto met het kerstkleed even vergroot, volgens mij heeft mijn moeder die ook. Zelf heb ik een kerstkleed van mijn Oma, die was ook gek op borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat er zo weinig mensen kwamen. De kraam ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen