zondag 1 september 2019

HUH....

HUH... MM zomaar gestopt met wanten breien.  Nou ja zeg, na ruim 2 jaar van de een op andere dag. Kon ze bij de poging tot sokken breien de wanten nog niet missen nu is ze aan een sjaal begonnen. Bedoeld als eenvoudig breiwerk voor tussendoor of om mee op stap te nemen.


Ik was een weekend mee als oppas op de hondjes naar een huisje in het bos.


HUH......MM in het bos !??? Viel gelukkig mee en met de hitte was het lekker koel. Rondom het huisje scharrelden gezellig allerlei diertjes waaronder prachtige eekhoorntjes. 


De Drachenfels met zweeds garen van het Ullcentrum op naald 4 mm.

Dit garen had ik eigenlijk voor wanten gekocht maar ik vond het te slap aanvoelen tijdens het breien al viel het resultaat toch heel erg mee.
Ik was met geel gestart maar wil toch liever met geel eindigen zodat die aan de voorkant komt met dragen.

Een eenvoudig patroon en toch regelmatig steken te veel of te weinig, grrr.

4 opmerkingen:

  1. Mooie herfstkleuren. Ook ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is met dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werkje en het ziet er mooi uit, patroon en kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Af en toe verandering houdt het leuk! Benieuwd hoe het eruit ziet als hij klaar is, het zijn prachtige kleuren๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

    BeantwoordenVerwijderen