vrijdag 1 maart 2019

Pppfffft, zooo lang geleden !! Ik kon niet eens meer inloggen en er lag de laatste keer zelfs nog sneeuw.



Heb niet stil gezeten hoor maar was tegelijk met 3 paar wanten bezig.


Omdat ze voor eind februari af moesten zijn was ik de laatste dagen even druk met een stel duimen.

Het thema van februari was harten, nu ben ik niet zo van de harten maar laten deze nu toevallig harten op de duimen hebben, komt dat even mooi uit.



Twee paar zijn af en het derde paar hoop ik dit weekend af te krijgen.



Het thema voor maart is alweer bekend dus ik sta te trappelen om met dit garen aan de slag te gaan.


7 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, jammer dat het al zulk mooi weer is hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer jaloersmakend lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, dat je dat kunt!!! Ik heb er bewondering voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeempie zeg, je gaat maar door!Zo knap!
    Wat zijn ze weer prachtig, het groen waar je nu mee aan de slag gaat is mijn lievelingskleur, kijken wat je er mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze stuk voor stuk prachtig!
    Veel plezier met het volgende stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een leuke link.http://www.flickr.com/photos/bergensann/sets/72157603418528330/detail/

    BeantwoordenVerwijderen