vrijdag 18 januari 2019

en door....

We gaan gewoon door in dit jaar met wanten breien. Heb er nog steeds zo'n lol in.


Ik kocht een sjaaltje en wilde in die kleuren breien, navy blue en off white. Moeilijk te fotograferen.
Dit patroon is zo leuk om te breien, het gaat als een speer. Soms wordt ik tureluur van de stippels, het is net of je in het heelal kijkt.

Jennypenny74 op ravelry. 

Dit patroon is van de designer van dit boek dat ik na maanden wachten eindelijk binnen kreeg. Voor het eerst heeft zij haar boek vertaald naar het Engels.
In afwachting van het boek was ik al begonnen aan 1 van haar patronen van Ravelry, waar ze los te koop zijn.

Wenche Roald design

De naalden zaten eigenlijk in andere wanten die ik nog moet afmaken. Dus nu maar wat extra naalden besteld dat ik wat meer wanten tegelijk op de pen kan zetten.


Dat wordt een weekendje duimen breien.......






6 opmerkingen:

  1. Prachtige patronen hoor. Succes ermee...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige patronen zijn dit.... En dat boek! Alleen die voorkant al, je vingers gaan er van jeuken. Veel plezier met je duimenšŸ¤“

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je er veel tegelijk aan het breien, ik zou de weg kwijtraken met al die verschillende patronen. Ze zijn allemaal zo mooi! Fijn dat het boek er nu ook in het Engels is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi allemaal, mijn complimenten! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marianne. Met het nieuwe boek kun je weer verder wanten breien.

    BeantwoordenVerwijderen